Voor de Arts naar het Buitenland

Ervaringen met het reizen naar het buitenland voor de medische behandelingen

Contact

“Beste” provider der Nederlanden

Ja. Beste staat tussen aanhalingstekens omdat het eigenlijk om slechtste provider gaat. En wat denk je? Welke is dat? Dat dacht ik al. Jij weet het al lang nog beter dan ik. Bekende ZIGGO heeft mij vandaag zo teleurgesteld dat ik nu al klaar ben om klacht in te dienen. Het is namelijk zo – als je ZIGGO aansluiting hebt dan moet je geen nieuwe router aan te sluiten. Er komt probleem met probleem mee. Apparaat wordt niet erkend door modem of nog wat… Internetverbinding valt weg na 10 seconden… Kortom is De ZIGGO een van de “beste” internetaanbieders der Nederlanden.

Één reactie op "“Beste” provider der Nederlanden"

  • Wij gaan door! Zaterdag heb ik met ZIGGO servicedienst keer of 5 gebeld. Uiteindelijk is niets verholpen maar wel een afspraak gemaakt. Er moest monteur komen kijken en alles in orde maken.
    Inderdaad is monteur gekomen op opgegeven dag (dinsdag). Maar…. Dat was monteur van verkeerde afdeling. Servicecenter heeft iets door elkaar gegooid en verkeerde dienst gestuurd.
    O.K. Het is dinsdag. Alweer gebeld met service (en ook monteur zelf heeft gebeld) voor een nieuwe afspraak. Doorverbonden, doorverbonden, doorverbonden… eindelijk de “juiste” dienst aan de lijn. “Wij gaan het zo spoedig mogelijk voor u regelen. Ik zal zo meteen terug bellen” – aldus service dienst Guidion.
    Een uur afgelopen, twee uur afgelopen, 10 uur afgelopen… Geen telefoontje terug.
    Woensdag wacht ik nog steeds op telefoontje terug.
    Donderdag 12 uur in de middag bel ik opnieuw servicedienst ZIGGO en werd ik doorverbonden met Guidion dan weer doorverbonden met “andere afdeling”… “Daar wordt op dit moment niet opgenomen. Ik loop zo meteen zelf naar juiste persoon en regel het voor u. U krijgt over kwartiertje een telefoontje van mij” – aldus medewerker van Guidion.
    Nu is donderdag 20:30. Denk je dat iemand teruggebeld heeft? Dan heb je het mis. Nog telefoontje terug nog email.
    Volgens mij bewijst het hele verhaal dat onze lieve ZIGGO (in samenwerking met Guidion) de beste provider der Nederland kan vernoemd worden.

Leave a Reply